In het shoppingcenter ‘Westfield Mall of the Netherlands’ in Leidschendam openen dit voorjaar H&M, H&M HOME en Monki de deuren. Met deze drie merken biedt de H&M-groep klanten in dit grootste overdekte winkelcentrum van Nederland een complete, brede shopping experience. De exacte datum waarop de winkels in Leidschendam openen wordt in verband met de huidige corona maatregelen later bekend gemaakt.
,,We kunnen niet wachten om maar liefst drie nieuwe winkels te openen op deze locatie. Deze bijzondere plek leent zich er uitstekend voor om klanten te verrassen en inspireren, en dat gaan wij met onze winkels ook zeker doen. We bieden bezoekers hier straks een veelzijdige winkelbeleving en oneindig veel inspiratie, zowel op het gebied van fashion als interieurtrends”, zegt Susan Krau, manager H&M Nederland.
De uitnodigende H&M HOME concept store in Mall of the Netherlands is de tweede in Nederland. In de eigentijdse winkel wordt het gehele assortiment van H&M HOME aangeboden, inclusief meubilair, lampen en een samengestelde collectie van andere merken. De steeds wisselende evenementenruimte en verse seizoensbloemen maken van de winkel een levendige en kleurrijke omgeving, die interieurliefhebbers inspireert om hun eigen droomhuis te creëren.
Met een grootse en indrukwekkende etalage van 50 meter lang nodigt H&M voorbijgangers uit om de winkel te bezoeken, waar met hoge plafonds, de benutting van daglicht, interieur in natuurlijke tinten en materialen en de toevoeging van planten, een ruimtelijke en overzichtelijke omgeving wordt gecreëerd. Bezoekers vinden op deze locatie straks alle dames-, heren- en kindercollecties van H&M.
Met de komst naar Westfield Mall of the Netherlands opent het creatieve, Zweedse modemerk Monki haar elfde opvallende winkel in Nederland. Klanten worden uitgenodigd om Monki’s kenmerkende ‘Scandi-cool-meets-Asian-streetstyle’-collecties te bewonderen, die bestaan uit zowel basics als trendy items. Het aanmoedigen van jonge vrouwen om bij te dragen aan een betere wereld is een onderdeel van Monki’s missie, en het merk is erop gericht om iedereen zich geweldig te laten voelen om wie hij of zij is.