NOLABEL heeftt een nieuwe winkel geopend in de Westfield Mall of the Netherlands in Leidschendam. De opening van de nieuwe brandstore betekent een vijfde fysieke winkel voor het kledingmerk, dat zich richt op ‘smart essentials’ voor mannen. Het interieur van de nieuwste winkel is het resultaat van een samenwerking met interieurdesigner en oprichter van S-P-A-C-E Projects Pepijn Smit.
Met Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Roosendaal al op de naam, vormt de nieuwste NOLABEL brandstore in Leidschendam een logische stap in de ontwikkeling en de ambities van het Amsterdamse modemerk. Topman Peter van Kampen: ,,Ons eerste doel is Nederland zo goed mogelijk te kunnen servicen. Dat doen we door onze sterke online aanwezigheid te combineren met meer fysieke brand stores. Daarna willen we onze pijlen richten op onder meer Duitsland, België en Scandinavië, waar we online nu al goed verkopen.”
Voor de nieuwe brand store hadden Van Kampen en Creative Director Menco Nieuwenhuis een specifieke term in gedachten: evolutie. Nieuwenhuis: ,,Zo’n drie jaar geleden hebben we op collectiegebied een grote omslag gemaakt van ‘pakkenmerk’ naar ‘smart essentials’, van hogere kwaliteit tegen competitieve prijzen. Die evolutie zien we terug in de kwaliteit van de online en offline content en vertalen we nu ook door in een fysieke winkel.”