De Mall zet haar groei in bezoekersaantallen door. Die liggen nu 20 procent hoger dan een jaar geleden. Volgens de directie is de opening en uitbreiding van diverse toonaangevende brand stores daar een reden voor maar ook de shopping experience die geboden wordt welke de huidige maatschappelijke behoeften weerspiegelt. De toenemende belangstelling voor een gezonde en bewuste levensstijl en op het gebied van technologie en innovatie, zien bezoekers terug in het merkaanbod van de Mall.
Zo lanceert het populaire sport- en lifestylemerk New Balance een gloednieuw concept dat ontmoeting en inspiratie centraal stelt, met een oppervlakte van 384 vierkante meter. Ook het sportkledingmerk Under Armour opent een nieuwe winkel. Voor jonge sportievelingen is een filiaal van Footlocker Kids geopend. Ook Nike gelooft breidt hun bestaande winkel verder uit. Naast deze merken vergroot ook modeketen The Sting haar winkeloppervlakte.
Op het gebied van technologie en innovatie opent Samsung hun eerste Experience Store in de Mall met een oppervlakte van 414 vierkante meter. DJI, ‘s werelds meest vooraanstaande drone-producent opent, in samenwerking met camera-icoon Hasselblad, een conceptstore in de Mall. Hierdoor kunnen bezoekers de technologie van de toekomst zelf ervaren en innovatieve producten ontdekken.