Nelson Schoenen opende, gelijktijdig met de officiële opening, een premium concept winkel in The Mall of the Netherlands. De nieuwste Nelson winkel heeft een oppervlakte van ruim 320 m² en geeft alle ruimte voor een optimale ‘shopping experience’, precies waarvoor de Mall of the Netherlands is bedacht.
Nelson was al een begrip in Leidschendam en omgeving, maar deze premium store zal zeker in de smaak vallen bij de vaste (en nieuwe) klanten van de shoppingmall. ,,Met onze ruime schoenencollectie van populaire merken als Dr Martens, Timberland, Ecco en Skechers maar ook premium merken als Tommy Hilfiger en Calvin Klein heeft onze klant een ruime keuze. En doordat wij inspiratie en service voor de klant voorop stellen zorgen we voor een ultieme shopbeleving”, aldus Jasper van Marrewijk, filiaalmanager van de splinternieuwe winkel. Uiteraard is het bezoeken van de winkel nog even onder de voorwaarde ‘shop op afpraak’, maar volgens Van Marrewijk mag dat de pret niet drukken. ,,Wij ontvangen de klanten met plezier, expertise én op veilige afstand.”