De C&A-winkel in de Mall in Leidschendam verwelkomt haar klanten met een moderne nieuwe look & feel. Vanaf nu biedt C&A een winkelervaring die nieuwe merk identiteits elementen combineert met een verbeterde klantenservice en een sterke focus op denim en het duurzamere assortiment. De update van de winkel in Leidschendam maakt deel uit van C&A’s investeringspush. De moderetailer zal de komende maanden de modernisering van meer dan 400 winkels in Europa afronden, in België/Nederland alleen zullen er de komende periode ruim 20 winkels worden aangepakt.
Aan de gevel van de vernieuwde winkel in Leidschendam springt het strakke design van het nieuwe C&A-logo direct in het oog. Op de meer dan 2350m2 winkelvloer zorgen de nieuwe elementen van de brand identity voor een frisse uitstraling en wordt C&A gepresenteerd als een modern, inclusief merk.
Als onderdeel van haar focus op duurzaamheid heeft C&A ook de denim area voor dames en heren getransformeerd met de introductie van een nieuw assortiment denim in alle vernieuwde winkels. Het ontwerp van de denim-area toont de nieuwe collectie op zijn best en de klant wordt duidelijk geïnformeerd over bijvoorbeeld de nieuwe pasvormen. http://www.c-a.com