Rijkswaterstaat over Mall: geen afsluiting
Rijkswaterstaat ziet er niets om de automobilisten op de N14 te verbieden af te staan richting de Mall bij grote verkeersdrukte bij het winkelcentrum. Dat heeft een woordvoerster desgevraagd laten weten. ‘Voor het veilig afsluiten van een afslaande richting op de kruisingen moet ook een rijstrook dichtgezet worden in de tunnels. Wanneer er file staat […]
Lees volledige artikel




