Subsidies voor oud papier
De gemeente gaf in 2018 zo’n 60.000 euro aan scholen, sportverenigingen, verenigingen en instellingen voor de inzameling van oud papier. In 2019 was dat ongeveer 50.000 euro. Over de eerste helft van dit jaar staat de teller op 26.000 euro. Dat hebben B&W het D66-gemeenteraadslid Charlotte Bos laten weten in antwoorden op vragen. In 2018 […]
Lees volledige artikel




