Uitgebrand Woej-busje kon veilig staan
Het in Nieuwjaarsnacht uitgebrande Woej-busje kon veilig geparkeerd worden op een terrein van Stadsbeheer. Woej heeft daar zelf echter geen gebruik van gemaakt. Dat hebben B&W in antwoorden op vragen van Aandacht-LV laten weten. Het busje werd Nieuwjaarsnacht moedwillig in brand gestoken. Het stond geparkeerd aan de JW Frisolaan, Prinsenhof Leidschendam. ‘Met Woej is afgesproken […]
Lees volledige artikel




