‘Fijn dat u er bent’. Met deze woorden verwelkomen de Leidschendamse ondernemers hun bezoekers de komende periode. De campagne komt uit de koker van de ‘Mannen van de Limonadefabriek, Reclamemaekers zonder fratsen’. Mark Baars ontwerper en reclameman vertelt: ,,Hiermee dragen de ondernemers van het Leidschendamse centrum uit dat ze hun klanten zo enorm waarderen.”

Hij vervolgt: ,,De lokale winkeliers kunnen wel wat steun gebruiken, zeker in Leidschendam Centrum waar de bereikbaarheid de laatste tijd verre van optimaal is. De voortdurende werkzaamheden aan de infrastructuur hebben keihard impact op de omzet van de winkeliers en restauranthouders en dat leed is nog niet geleden. Daar komt bij dat mensen vaker kiezen voor snel en gemak en dan is de gang naar een grote supermarkt of thuisbezorgen al snel gemaakt.”

,,Maar daarmee laat men ook zaken liggen als een praatje met een oude bekende, een goed advies van de slager en groenteman of die ene tip van de slijter.Natuurlijk heeft niet iedereen daar altijd behoefte aan maar een dorps centrum heeft iets te bieden en centrum ondernemers zijn daarin cruciaal. Vergeet ook niet dat evenementen als de Vlietdagen, Oldtimerdag en andere activiteiten die in en en rond het centrum niet zouden plaats vinden zonder de inzet en ondersteuning de lokale ondernemers. Maar alles begint natuurlijk bij de klant en dat weet elke centrum ondernemer heel er erg goed dus daarom vinden ze het zo ‘Fijn dat u bent’.”

Socials

vlietnieuwsfacebookOp Facebook

vlietnieuwtwitter Op Twitter