Nieuws
Vier modezaken naar Mall

Hunkemöller, Scotch & Soda, Timberland en Nelson Premium komen met een winkel naar Mall of the Netherlands. Dat heeft Unibail-Rodamco-Westfield bekend gemaakt. Aan de Mall is overigens al 590 miljoen euro besteed. Het winkelcentrum moet in 2020 helemaal gaan functioneren.

Nelson Premium heeft gekozen voor een winkel met een vloeroppervlakte van 514 m2; Hunkemöller 301 m2; Scotch & Soda 178 m2 en Timberland 70 m2. De kledingmerken hebben voor de Mall gekozen vanwege de A-locatie waar de beste mix van winkels, eten en ontspanning wordt geboden.

Inmiddels is er ook een contract gesloten met MediaMarkt, dat een 3271 m2 grote winkel in de Mall zal openen. De volgende mutaties zullen komende tijd plaatsvinden:

  • HEMA: is inmiddels gesloten en komt in een latere fase weer terug op een nieuwe locatie,
  • The Store (Studentenwinkel MBO Rijnland): is inmiddels gesloten en komt in een latere fase weer terug op een nieuwe locatie,
  • Specsavers: is verhuisd naar de voormalige unit van Lucardi op de Kamperfoelie,
  • Siebel: is inmiddels gesloten en komt in het najaar terug op de Jasmijn,
  • Anne & Max: is geopend in Fresh,
  • Bij Robèrt, Sr. Vino en De Oude Griek zullen naar verwachting na de zomer openen in Fresh,
  • T-Mobile, ICI Paris XL en Hunkemöller openen in september haar deuren van de nieuwe winkels op de Jasmijn.
Socials

vlietnieuwsfacebookOp Facebook

vlietnieuwtwitter Op Twitter