De tweede winkel van ‘World of Hearing by Schoonenberg’ wordt op vrijdag 4 oktober om 10.00 uur feestelijk geopend in winkelcentrum Leidsenhage. In Mall of the Netherlands introduceert Schoonenberg een nieuw winkelconcept voor hooroplossingen dat zich onderscheidt van de meer traditionele hoorwinkels. Klanten kunnen er terecht voor een totaalbeleving op het gebied van horen. Van altijd de nieuwste hoortoestel innovaties, passende gehoorbescherming voor jong en oud tot oplossingen voor complexe gehoorproblemen zoals tinnitus. Koffie en lekkers staan klaar en is iedereen van harte welkom om de nieuwe winkel te komen bezichtigen.

De nieuwe winkel draait om interactieve beleving. Klanten kunnen letterlijk zelf aan de slag. Meest bijzonder is de zogenoemde Experience Room met de beste geluidsbeleving. Mensen die nog geen hoortoestel hebben, kunnen hierin ervaren welk hoortoestel het beste helpt. Met een druk op de knop kunnen verschillende situaties worden getest. Of het nu een restaurant is, of een vergadering; u zit er middenin. De speciale ruimte is niet alleen geschikt voor mensen die slecht horen maar ook voor hun partner of familie. Zij kunnen hier ervaren wat een slechthorende nu eigenlijk hoort. Dat is vaak een eye opener en zorgt voor veel meer begrip.

World of Hearing lanceert ook het Optimaal Horen-abonnement gebaseerd op een vast maandbedrag voor het gebruik van een hoortoestel inclusief oplader of batterijtjes. Met het abonnement wordt de klant volledig ontzorgd met elke drie jaar de laatste nieuwe hooroplossing met alle benodigde onderhoudsproducten binnen zijn of haar abonnement. Ieder half jaar worden de hoortoestellen gereinigd en de instellingen gecheckt. En is het toestel kapot, dan wordt het gerepareerd of vervangen door een nieuwe. Onbezorgd horen voor een vast bedrag per maand.

 

 

 

Socials

vlietnieuwsfacebookOp Facebook

vlietnieuwtwitter Op Twitter