Mening
U zegt het maar: Communicatie Avalex niet goed

,,Maandag 23 december 2019 kreeg ik een mail van een bewoner uit de van Zegwaardstraat uit Voorburg, dat ze een afspraak had gemaakt met Avalex en de spullen opgegeven die ze zou klaar leggen als grofvuil voor de woning. Zondagavond heeft ze het neergelegd voor de woning en ’s morgens ligt er nog veel meer bij het grofvuil want andere mensen er bij hebben gegooid.  Avalex is gekomen die zag die rommel maar die heeft het niet mee genomen. Er lag meer dan 2 kuub, waar de bewoner geen schuld aan heeft, die haar grofvuil netjes heeft neer gezet.

Ik heb dit al een paar keer meegemaakt dat Avalex het niet meeneemt als er meer dan 2 kuub ligt. Nu  moet handhaving komen en proberen te kijken wie de andere dader is, die dat heeft neer gegooid, wat heel moeilijk zoeken is. Ik begrijp niet dat het gelijk wordt op geruimd. Nou moet eerst de handhaving komen kijken en die moet Avalex bellen dat ze het mogen opruimen. Ik vind dat verloren tijd het kost nu weer extra geld om eerst de handhaving te laten komen. En dan weer Avalex terug laten komen om zo proberen de schuldige te vinden

Ik weet in iedere wijk als er grofvuil op straat wordt gezet dan komt er in de avonduren en ’s nachts er weer rommel bij. En er zijn rommelaars die gaan kijken of er nog spullen liggen die ze kunnen gebruiken dat maakt ook rommel. Ik ben maandagavond wezen kijken en even een foto
gemaakt en de bewoner gesproken die haar zorgen gemaakt. Ze weet niet wat ze moest doen ik heb gezegd u hoeft niks te doen want u hebt volgend de regels gewerkt. U kan er niets aan doen dat er rommel is bij gekomen. Ik vind wel dat voortaan de bewoner door Avalex gewaarschuwd moet worden waarom ze de rommel niet meenemen nou moest de bewoner zelf bellen. Ik vind de
communicatie van Avalex en de bewoners niet goed waar hun ook niets aan kunnen doen.”

(Ap de Heus)

Socials

vlietnieuwsfacebookOp Facebook

vlietnieuwtwitter Op Twitter