Door de sterk toegenomen vraag naar online boodschappen zijn de bezorgmomenten van (online) supermarkten overvol en is het lastig om een bezorgmoment vast te kunnen leggen. De Buurtboer, normaliter leverancier van bedrijfslunches met lokale versproducten, ziet kansen. De vraag van consumenten die hun dagelijkse boodschappen via hen wil bestellen groeit. Daar speelt de Buurtboer nu op in en lanceert vandaag haar online supermarkt debuurtwinkel.nl waar zij verse producten van lokale leveranciers aanbieden.

Na de introductie van het ‘lunchpakket’, een lekkere, verse lunch die werkgevers bij hun thuiswerkende werknemers kunnen laten bezorgen, opent de Buurtboer nu haar online supermarkt voor consumenten. De Buurtwinkel biedt een groot assortiment versproducten van haar lokale leveranciers die thuis worden bezorgd. Producten als ambachtelijk brood, boerenkazen, soepen, verse spreads, groenten, fruit en alles voor in de voorraadkast kunnen gemakkelijk besteld worden via de website.

Caroline van der Lande, mede-oprichter van de Buurtboer: ,,Deze crisis vraagt om creatieve oplossingen, voor zowel bedrijven als consumenten. Online supermarkten kunnen de vraag niet aan en hebben vaak geen bezorgslots meer. Onze leveranciers staan te trappelen om hun verse producten te leveren en door gebruik te maken van ons grote distributienetwerk springen we samen in dit gat. Door onze online supermarkt met honderden verse producten kunnen wij naast bedrijven nu ook consumenten blij maken.” Via debuurtwinkel.nl kunnen consumenten kiezen uit honderden lokale, verse producten. De Buurtwinkel bezorgt in de Randstad vanaf € 70,- per bestelling en met bezorgkosten van € 7,95.

 

Socials

vlietnieuwsfacebookOp Facebook

vlietnieuwtwitter Op Twitter