Nieuws
Mall of the Netherlands gaat 18 maart open

De Mall of the Netherlands in Leidschendam opent op 18 maart. Met het toetreden van 21 nieuwe fashion, food & beverage en outdoor merken is de Mall nu al voor 85% voor verhuurd. Het aanbod aan mode & accessoires in de Mall wordt versterkt door de komst van de internationaal bekende modemerken Joe Merino, MSCH Copenhagen, YAYA, Mango en Guess en de Nederlandse merken Schmidt Optiek, Guts & Gusto, No Excess, Nanny’s en Steppin’ Out. Daarnaast opent Bever een grote winkel in de Mall, en sluit ook elektronicamerk Denon zich aan bij de exclusieve groep retailers. Deze week is mannenmode zaak State of the Art al open gegaan.

Food & beverage merken Nespresso, Simit Sarayi, Coffeecompany, MADO, PAZ, Blond & Brown, Freetto en Koolmees zijn eveneens gecontracteerd en vormen het culinaire hart van de Dining Experience. Dining Plaza wordt een innovatieve ruimte met een uniek vormgegeven plafond, 10 restaurants met zitplaatsen, 7 kiosken en een mix van lokale en bekende eetgelegenheden.

Bart van Twillert, Country Manager bij Unibail-Rodamco-Westfield: ,,We zijn verheugd om formeel aan te kunnen kondigen dat Westfield Mall of the Netherlands op 18 maart 2021 opent. Er is nog steeds vertrouwen in fysieke retail. Met nog vier maanden te gaan voor de opening zijn we al voor 85% voorverhuurd; ondanks de uitdagingen die de huidige pandemie met zich meebrengt. Als enige wereldwijde merk in de sector blijft Westfield de beste retailers aantrekken. Ook de merken die we vandaag aankondigen zullen een geïntegreerde merkervaring bieden in een omgeving met een unieke mix van retail, horeca, entertainment en evenementen. We zien dat COVID-19 de overgang naar omnichannel retailing voor veel merken heeft versneld en de samenwerking met Westfield stelt hen in staat om de premium-ervaring te leveren die hun klanten zoeken.” (foto’s Ap de Heus)

 

Socials

vlietnieuwsfacebookOp Facebook

vlietnieuwtwitter Op Twitter