Nieuws
Swiss Sense, Pole Star en Miccy’s ook van de partij

In de grootste overdekte mall van Nederland opent Swiss Sense vandaag haar deuren. Daarmee viert de slaapspecialist een dubbele primeur: het is de eerste City Store van het bedrijf in Nederland met een nieuw winkelconcept, waarin nog meer aandacht is voor inspiratie.

Aanleiding voor de uitbreiding naar Leidschendam is dat Swiss Sense een nog groter publiek wil inspireren om van de slaapkamer een fijne plek te maken. ,,We slapen een derde deel van ons leven. Dan is het belangrijk dat de slaapkamer een ruimte is om rust in te vinden. Met deze winkel willen we letterlijk en figuurlijk nog dichter bij de consument komen. Waar kan dat beter dan in ’s lands grootste overdekte mall?”, verklaart Erik Diks, COO van Swiss Sense. “Dit is geen traditionele woonboulevard, maar een high traffic locatie waar we willen leren van de consument. Daarmee kunnen we nog beter aansluiten op de behoeften van onze klanten.”

Ook Polestar Space is officieel geopend. Polestar, het elektrische performance-automerk uit Zweden, was als enige automerk al aanwezig met een pop-up ruimte. Met de officiële opening  van de Westfield Mall of the Netherlands, kunnen geïnteresseerden nu kennismaken met het merk én de modellen in de permanente Space.

Lilit Sarkesian, Manager van de Polestar Space is verheugd met de opening van nieuwste vestiging. ,,Onze Space is tot op de millimeter ontworpen vanuit de minimalistische designfilosofie van Polestar en brengt de innovatieve benadering van ons merk tot leven. Bezoekers kunnen bij ons de Polestar 1 en de Polestar 2 op verschillende manieren ontdekken en samenstellen; live of via interactieve displays en virtual reality. Uiteraard staan onze demo’s klaar voor een uitgebreide proefrit.” Met vragen kunnen bezoekers altijd terecht bij de Polestar Specialists, experts die alles kunnen vertellen over de filosofie en de producten van het merk en die niet op commissiebasis werken.

Het Nederlands sieradenlabel Miccy’s heeft de eerste flagshipstore in The Gallery van de Westfield Mall of the Netherland geopend. Achter de authentieke ontwerpen van Miccy’s staat Michelle de Hoogh (1980, Tegelen). Opgegroeid in Breda, gestudeerd aan de Kunstacademie van Maastricht en na bijna 10 jaar met haar gezin woonachtig geweest te zijn in Dubai, nu terug naar de roots van haar atelier in Den Haag.

In 2012 werd Miccy’s opgericht met de focus op haar eigen e-com outlet en netwerk van premium retailers door het land. Inmiddels is het merk in binnen- en buitenland verkrijgbaar in meer dan 60 winkels, waaronder ook luxe hotels als het Bulgari of Westin Hotel in Dubai. En daar komt binnenkort een prestigieus verkooppunt bij: op 18 maart opent Miccy’s haar eerste flagshipstore in het luxueuze retail concept: Westfield Mall of the Netherlands. De boutique biedt daarmee bijna 100m2 aan unieke oorbellen.

,,Met de opening van de Miccy’s flagshipstore aan de Kornoelje 28 ligt de wereld aan onze voeten, we zijn er klaar voor de wereld een stuk mooiere en frivoler te maken met onze unieke oorbellen”, aldus Michelle.

De flagshipstore neemt de klant mee in de wereld van Miccy’s en laat ze zien en voelen waar Miccy’s voor staat: unieke oorbellen van de mooiste materialen, tot in perfectie met de hand afgewerkt in eigen atelier. De boutique is bedoeld om die beleving te ondersteunen en tegelijkertijd de naamsbekendheid van Miccy’s als merk te vergroten en zo internationaal te doen groeien. Een omnichannel benadering, startend in Nederland en met nu al plannen om dit concept ook internationaal verder uit te rollen over de grote modesteden van Europa.

,,We hebben eerder overwogen in één van de twee meest toonaangevende shopping malls ter wereld (Dubai Mall en Mall of the Emirates) een flagshipstore te openen, maar liepen daar tegen het feit aan dat de eigenaren van die malls Miccy’s nog niet goed kenden. We hebben daarom in Dubai er voor gekozen met gerenommeerde, toonaangevende dealers te werken zoals de Flamingo Room by Tashas, het Bulgari en het Westin Hotel. Na onze terugkeer in Nederland ontstond er opnieuw het idee om een eigen boutique te openen. Toen Westfield ons hiervoor benaderde hebben we er wel even over na moeten denken, maar al snel de uitdaging aangegrepen om een nieuw hoofdstuk van Miccy’s te kunnen gaan verwezenlijken”, aldus Michelle.

 

Socials

vlietnieuwsfacebookOp Facebook

vlietnieuwtwitter Op Twitter