Nieuws
NS past service op stations aan

NS gaat de service op stations aanpassen: meer online en persoonlijke hulp waar nodig. Zo zegt het bedrijf de service beter aan te sluiten op de wensen van de reizigers die steeds meer zaken online regelen. NS brengt het aantal vaste ticketservicebalies op stations terug. Daarvoor in de plaats blijven op sommige stations servicemedewerkers aanwezig in de stationshal en op het perron of krijgen reizigers ondersteuning op afstand via de servicezuil of eigen telefoon. Op stations waar dat nodig is blijft een vaste servicebalie. Men wil in het begin van 2022 starten met het doorvoeren van de veranderingen.

Dit zijn de veranderingen op een rij:

  • Op 251 stations (nu 237): hulp op afstand via telefoon/servicezuil,
  • Op 10 stations (nu 5): servicemedewerkers aanwezig op station/perron + hulp op afstand via telefoon/servicezuil (gele stippen op de kaart),
  • Op 4 stations (nu 0): OV Service & Ticket winkel + hulp op afstand via telefoon/servicezuil (rode stippen op de kaart),
  • Op 13 stations (nu 36): OV Service & Tickets winkel + servicemedewerkers aanwezig op station/perron + hulp op afstand via telefoon/servicezuil.
Socials

vlietnieuwsfacebookOp Facebook

vlietnieuwtwitter Op Twitter