Nieuws
Gemeente promoot zichzelf

Bezoekers van de bioscoop Kinepolis in de Mall wordt voorafgaand aan iedere film een kort promotiefilmpje (10 seconden) vertoond met shots van de Herenstraat Voorburg, Sluis Leidschendam en de molens in Stompwijk plus foto’s van het Klimeiland, Vlinders aan de Vliet, vogelhut Starrevaartplas, Aquapark Vlietland, Central Park Voorburg, Brasserie De Koepel Voorburg, zeilen en kanoën. De gemeente promoot zichzelf op deze wijze tot 2025. Tot op dat moment loopt een contract voor de vertoning van het filmpje. Er wordt in het filmpje naar de website http://www.lvverrast.nl verwezen. Het hele project kostte 25.000 euro.

Daarnaast ligt het magazine LVverrast op diverse plekken in de Mall voor bezoekers om mee te nemen. De gemeente is met de Mall in gesprek over meer mogelijkheden van promotie. Dat heeft een woordvoerster van B&W desgevraagd laten weten. Bij de opening van de Mall werd er vanuit de gemeenteraad op aangedrongen om bezoekers ook te verleiden naar andere plekken in de gemeente te gaan. Zo moest onder andere voorkomen worden dat winkelcentra elders zouden doodbloeden. Daarnaast moesten bezienswaardigheden in Leidschendam-Voorburg onder de aandacht worden gebracht. Van een voorgestelde looproute tussen de Mall en het Damcentrum in Leidschendam is tot nu toe echter niets terecht gekomen.

Socials

vlietnieuwsfacebookOp Facebook

vlietnieuwtwitter Op Twitter