Activiteiten
Max Health Club komt met treffende beelden

Sinds de uitbreiding met een tweede locatie is Max Health Club zich ervan bewust dat juist de brandingcampagnes belangrijk zijn om als merk naar buiten te treden. Waar het al een echte merknaam is in Scheveningen dankzij de locatie Klein Zwitserland, wordt het dat ook steeds meer in de omgeving Leidschendam-Voorburg aan de Westvlietweg. De tweede club is al sinds september vorig jaar open, maar zit nog in een verbouwing tot de oplevering dit najaar. Daar vindt men dan een  totaal vernieuwde high-end health club met nieuw zwembad. 

 

De nieuwe campagne onder de naam ‘Max Made Me Do It’ past bij de komst van de tweede vestiging. Deze slogan bestaat al langer in de club en komt nu mooi in beeld via de drie verschillende personages van de campagne. Drie mensen tussen de 7 en 86 jaar laten aan de hand van pakkend foto- en beeldmateriaal zien waarom Max Health Club zich onderscheidt van andere sportclubs. Voor deze campagne heeft videoproductiebedrijf BKN-productions, mede gevestigd in Den Haag, alles uit de kast gehaald om de drie echt bij Max trainende personen te laten schitteren. 

Socials

vlietnieuwsfacebookOp Facebook

vlietnieuwtwitter Op Twitter