Meldpunt leegstaande woningen
De lokale SP heeft een meldpunt geopend voor leegstaande woningen. Inwoners kunnen leegstand melden, zodat zichtbaar wordt waar woonruimte onbenut blijft terwijl de woningnood groot is. De gemeente heeft bevestigd dat momenteel meer dan 1300 woningen officieel leegstaan, gemiddeld bijna een jaar lang. Tegelijkertijd kan — of wil — de gemeente niet aangeven waar en […]
Lees volledige artikel




