U zegt het maar: Bewoners Vliethaven zijn het zat
Wel gemeentelijke lasten betalen, maar geen gemeentelijk beheer: bewoners Vliethaven zijn het wachten zat. Wijk al ruim twee jaar bewoond, maar openbare ruimte nog steeds niet formeel overgedragen aan gemeente. Bewoners van Vliethaven vragen zich af wat zij in hun directe woonomgeving terugkrijgen voor hun gemeentelijke lasten. De woningen zijn inmiddels ruim twee jaar geleden […]
Lees volledige artikel




