Vragen opvang statushouders
D66 heeft B&W vragen gesteld over de door de provincie aangekondigde ingreep nu de gemeente niet genoeg statushouders (asielzoekers die mogen blijven) van een woning voorziet ( https://vlietnieuws.nl/2026/03/23/opvang-statushouders-provincie-grijpt-in ). Fractieleider Alexander Hielkema wil het volgende weten: = Welke formele stappen heeft de provincie tot nu toe gezet richting een (voorgenomen) indeplaatsstelling en welke concrete redenen, criteria […]
Lees volledige artikel




