U zegt het maar: Betaald parkeren
Wat een aardig welkom van de raad door onze ambetenaren. Klein detail….LV zou nooit betaald parkeren invoeren. Onder druk van onze vrolijke vrienden in Den Haag en de Mall gaan we plots een heftig parkeerbeleid invoeren? En dat voorstel komt na de verkiezingen? Tja, het is met de democratie al niet zo best gesteld in […]
Lees volledige artikel




