Wethouder blij met luchtkwaliteit
,,De luchtkwaliteit in onze gemeente voldoet aan alle normen en daar zijn we blij mee.’’ Dat zegt wethouder Astrid van Eekelen in een interview op de site van het Schone Lucht Akkoord. De gemeente heeft dat op 8 juli ondertekend. ,,De luchtkwaliteit in onze gemeente voldoet aan alle normen en daar zijn we blij mee. […]
Lees volledige artikel




