Reactie op energieplan Thijs Aarten: Tweedeling dreigt
Hierbij een reactie op het artikel van Thijs Aarten op Vlietnieuws van 29 januari. ‘Over de noodzaak van de energietransitie ben ik het van harte eens. Maar in zijn aanpak schuilt, naar mijn mening, een ongewenst bij effect. Misschien zelfs een gevaar. Zijn voorstel is om burgers, individueel of in kleine collectieven, hun eigen energie […]
Lees volledige artikel




