U zegt het maar: Behoort Voorburg-West nog tot de gemeente?
‘Zo langzamerhand vragen wij ons af of Voorburg-West nog wel bij de gemeente LV behoort. 1. Deze week werd op maandagochtend, zonder informatie vooraf, het kruispunt Prinses Mariannelaan en Binckhorstlaan voor fietsers en voetgangers met rood witte pilonnen en hekken afgesloten aan beide kanten. Én vervolgens gebeurde er totaal NIETS……Ik zag boze burgers de pilonnen […]
Lees volledige artikel




