U zegt het maar: Fietspad Essepad
Het is alweer een jaar of wat terug dat ik in Vlietnieuws wees op de situatie onder het spoor bij het Essepad in Voorburg. Een tamelijk smal tweerichtingenfietspad, met twee s-bochten, met overgangen van licht naar donker en met hoogteverloop. Er ontstonden nog wel eens gevaarlijke situaties doordat men de eigen weghelft niet aanhield. Ik […]
Lees volledige artikel




