VVD wil praten over betaald parkeren
De VVD is bereid tot een discussie over de invoering van betaald parkeren. Dat heeft wethouder Astrid van Eekelen gezegd in een vergadering van de gemeenteraad. Volgens haar neemt de druk op parkeren alsmaar toe. Daarom valt er niet aan zo’n discussie te ontkomen. Van Eekelen wees wel op het coalitieakkoord waarin staat dat parkeren […]
Lees volledige artikel




