GroenLinks: Betaald parkeren als laatste optie
GroenLinks is niet langer voor het invoeren van betaald parkeren in de gemeente om zo parkeeroverlast tegen te gaan. De coalitiepartij ziet betaald parkeren nu als laatste optie; een middel dat overwogen kan worden als andere maatregelen falen. Dat blijkt uit een voorstel dat GroenLinks-gemeenteraadslid Marie-Christine van der Gronde bij de gemeenteraad heeft neergelegd. Aanleiding […]
Lees volledige artikel




