HTM hoeft nog geen haltes te schrappen
De tijdelijke opheffing van 18 HTM-tramhaltes wordt tot het einde van 2021 uitgesteld. De Metropoolregio Rotterdam Den Haag (MRDH), heeft daarvoor toestemming gegeven nu de rijksoverheid de zogenoemde beschikbaarheidsvergoeding tot eind dit jaar handhaaft. Oorspronkelijk wilde het rijk die per 1 oktober afbouwen. Eerder werd berekend dat de openbaarvervoer bedrijven HTM, RET (Rotterdam) en EBS […]
Lees volledige artikel




