GroenLinks-fractieleider: ‘Niet altijd makkelijk in coalitie’
GroenLinks-fractieleider in de gemeenteraad, Jeroen van Rossum, erkent dat zijn partij het niet altijd ‘gemakkelijk’ heeft in de coalitie met VVD, CDA, PvdA en ChristenUnie-SGP. GroenLinks trad begin september vanuit de oppositie toe tot de coalitie. ‘Politiek gezien was het vooral een onvoorspelbaar jaar’, aldus Van Rossum in een bijdrage op de site van zijn […]
Lees volledige artikel




