Zware verdeeldheid over nieuwe opzet Avalex
Binnen de gemeenteraad is vooralsnog geen meerderheid voor een nieuwe opzet van het afvalbedrijf Avalex waarvan de gemeente mede eigenaar is. Alleen D66 en GroenLinks kunnen instemmen met een snelle omvorming van de onderneming in een veel zelfstandiger bedrijfsvoeringsorganisatie (BVO). Eind 2018 zou dan bekeken moeten worden hoe het verder moet met Avalex in de […]
Lees volledige artikel




