U zegt het maar: Negeren?
Het gemeentebestuur, zo blijkt keer op keer, negeert de belangen van ons inwoners. Wat er ook gezegd wordt over de talloze fouten die óns geld kosten, blijft het bestuur schaamteloos zitten. Dan komt onvermijdelijk de politiek-filosofische vraag op, hoe zou men het vinden als wij inwoners het gemeentebestuur gaan negeren? Dit lijkt om een spelletje […]
Lees volledige artikel




