U zegt het maar: Een overbodige tramlijn
Als regelmatig gebruiker van Station Voorburg, waar ik al ruim 40 jaar op loopafstand van woon, volg ik de ontwikkelingen rondom het openbaar vervoer op de voet. In al die jaren heb ik het belang van dit station drastisch zien afnemen. De grootste klap kwam in 2007, toen de intercity’s er niet meer stopten. Sindsdien […]
Lees volledige artikel




