U zegt het maar: Mooi Voorburg wordt steeds lelijker
‘Een paar zure oude mensen wil, gesteund door het gemeentebestuur, nóg meer groen in onze gemeente vernielen. https://vlietnieuws.nl/2022/09/20/20-9-vreugd-en-rust-bomen-die-gekapt-worden-zijn-gemarkeerd/ Alsof hun generatie dat al niet genoeg heeft gedaan. Zij vinden een dood pad met split mooier dan levende bomen. Dus moeten die bomen dood. Als zij er al lang niet meer zijn, kunnen al die mooie bomen nog […]
Lees volledige artikel




