Gemeente maakt winterterrassen mogelijk
De gemeente staat tijdelijke terrasuitbreidingen tot 1 maart 2021 toe met een versnelde procedure. Hiermee wil de gemeente horecaondernemers ondersteunen om na de lockdown de winterperiode goed door te komen, zodat werkgelegenheid en levendigheid behouden blijven. De coronamaatregelen duren voort en de winterperiode staat voor de deur, waardoor horecaondernemers alleen binnen of met bestaand terras […]
Lees volledige artikel




