B&W voorzien geen problemen in Sytwendepark
B&W voorzien geen problemen als het noordwestelijke deel van het Sytwendepark bij het Veurselaantje middels een hek en heg wordt afgesloten en daar binnen alleen nog honden vrij mogen rondlopen. Dat blijkt uit antwoorden op vragen van GBLV-gemeenteraadslid Monica Velú gegeven voor wethouder Nadine Stemerdink. Met name hondenbezitters hebben fel geprotesteerd tegen het plan het losloopgebied […]
Lees volledige artikel




