Bereikbaarheid gemeente verbeterde niet
De bereikbaarheid van de gemeente is de afgelopen vier jaar niet beter geworden. Dat blijkt uit een tussen evaluatie van het Verkeers- en vervoersplan die wethouder Floor Kist aan de gemeenteraad heeft gezonden. Desondanks noemt de bestuurder de bereikbaarheid ruim voldoende tot goed. Feitelijk is er alleen gewerkt aan de instelling van de stoplichten op […]
Lees volledige artikel




