Gemeente heeft lokaal sportakkoord
Wethouder Nadine Stemerdink presenteert vandaag haar lokale sportakkoord. Er is dik een jaar aan gewerkt. Met het akkoord, dat ook wordt ondertekend door de gemeente, een aantal lokale sportverenigingen, de gemeente, diverse sportverenigingen, Sport en Welzijn, Woej, de GGD en HMC Antoniushove, moeten sporten en bewegen een vaste plaats krijgen binnen de gemeente. Het lokale […]
Lees volledige artikel




