Bronzen stek regio in bekerstrijd
Vandaag strijden Ajax en Willem II om de KNVB-beker. In 1987 stond voor het laatst een Haagse club – Fc Den Haag – in die eindstrijd. Destijds werd er na verlenging met 4-2 van Ajax verloren. Toch staat de Haagse regio historisch gezien op een derde stek als het gaan om het winnen van de […]
Lees volledige artikel




