Gemeente moet inspringen op Nationaal Groeifonds
De gemeente moet zo snel mogelijk aanvragen gaan indienen voor het Nationaal Groeifonds dat het kabinet deze week heeft gelanceerd. Dat stelt D66-gemeenteraadslid Mahjoub Mathlouti. In het fonds zit 20 miljard euro voor investeringen die bijdragen aan economische groei. Dit geld gaat naar kennisontwikkeling, infrastructuur, onderzoek, ontwikkeling & innovatie. Het fonds biedt voor Leidschendam-Voorburg kansen, […]
Lees volledige artikel




