Hartpatiënt schenkt schilderijen aan ziekenhuis
Hartpatiënt Gonda de Bles en cardioloog Susan Langerak gaan stralend op de foto. Gonda is beeldend kunstenaar en heeft twee van haar schilderijen aan de afdeling Cardiologie van de HMC-ziekenhuisgroep geschonken. ,,Het is fijn als patiënten in de wachtkamer iets moois hebben om naar te kijken. In een ziekenhuis zijn is al vervelend genoeg”, vertelt […]
Lees volledige artikel




