Reductie CO2-vervuiling verkeer lukt niet
De eerder afgesproken reductie van de CO2-vervuiling (koolstofdioxyde) door het verkeer met 30 procent over de periode 2015-2025 is ‘lastig’ te halen. Dat heeft wethouder Marcel Belt het gemeenteraadslid Frank Wilschut laten weten in antwoorden op vragen. Op grond van de maatregelen die de gemeente tot nu toe heeft genomen is een reductie van 14 […]
Lees volledige artikel




