Opnieuw verdwijnt er groen
De gemeente laat 161 bomen kappen omdat die conditioneel in slechte staat zijn, dan wel een risico vormen. Dat blijkt uit een vergunningaanvraag voor de kap. Op een lijst die bij de vergunning zit staan echter 225 locaties. Een deel van die bomen is al eerder omgehaald. De gemeente bericht dat ‘waar mogelijk’ de gekapte […]
Lees volledige artikel




