Begroting 2022: tekort wordt overschot
De gemeente rekent dit jaar met een begrotingsoverschot van 3,9 miljoen euro. Dat heeft wethouder Philip van Veller (financiën) de gemeenteraad bericht. De begroting die de vorige coalitie voor dit jaar maakte kende nog een tekort van 2,7 miljoen euro. Het positieve saldo ontstaat onder meer door hogere uitkeringen van het rijk. Daarnaast zijn beleidsuitgaven […]
Lees volledige artikel




