Overlast auto’s Damcentrum blijft
Ruim een jaar nadat de gemeenteraad besloot dat er maatregelen genomen moesten worden om de verkeersdruk in het Damcentrum te beperken, is er nog vrijwel niets gebeurd. Alleen bij de Sluisbrug zijn camera’s opgehangen die moeten voorkomen dat vrachtauto’s de brug gebruiken. Verder heeft de provincie bepaald dat de Sluisbrug in het recreatievaartseizoen niet meer […]
Lees volledige artikel




