Geen nieuwe parkeerruimte Damcentrum
De gemeente hoeft niet te zorgen voor meer parkeerruimte in het Damcentrum. Dat heeft de gemeenteraad uitgesproken. Een voorstel van de VVD waarin B&W werden gevraagd initiatieven te nemen om meer ruimte te creëren, kreeg alleen steun van de VVD en fractie-Hohage. In het Damcentrum zijn nu 811 parkeerplaatsen. Die zijn regelmatig bijna allemaal bezet. […]
Lees volledige artikel




